Diverse

MEDIEOMTALE

2021-10-12T15:25:23+02:00

  En del af mit arbejde har været at servicere pressen og søge at få eksperter i medierne. Det lykkedes bla. at få en fast ugentlig klumme samt investeringsbrevkasse på Jyllands-Postens erhvervssite (finans.dk) samt at få etableret et lille TV-studie med fast leverance til Børsen TV og TV2. Figuren viser antal omtaler af ”formuepleje” i danske medier siden

GÆSTEINDLÆG

2021-10-12T20:12:11+02:00

I forbindelse med planlægningen af et seminar om generationsskifte bemærkede jeg, at det samarbejdende advokatfirma havde skrevet en artikel om emnet i deres eget kundemagasin og fik lov at bringe artiklen som et gæste-indlæg i magasinet FORMUE. Win-win. Dette er en af de meget lavthængende frugter, som man må huske at plukke. Læs artikel

SÆRUDGAVE

2021-10-13T09:48:21+02:00

Særudgave af magasinet FORMUE med blot een artikel. Hvad gør man, hvis man i december måned står med en færdig artikel med 10 bud på næste år, som man brænder for at komme ud til kunder og presse med? Og deadline først er en gang i januar. Ja, mit bud var at udgive en "single"

LANDING PAGES

2021-10-12T19:23:54+02:00

Landing pages er praktiske, når du kører kampagner, der handler om at få brugerne til at udfylde en formular. I modsætning til hvis du linker direkte til din egen side, er der her intet, der forstyrrer. Jeg har fx anvendt Unbounce.com.

BOGUDDRAG

2021-10-12T15:33:00+02:00

I 2009 udkom den første bog om finanskrisen på dansk, og jeg fik af Gyldendal lov til at bringe et helt kapitel af bogen i magasinet FORMUE. Samtidig indkøbte vi nogle eksemplarer af bogen til uddeling blandt kunder og samarbejdspartnere. Boguddraget blev ledsaget af følgende tekst: Finansfaldet Første danske